Måndag och ledig!

2011-03-14 KLOCKAN 16:55:44


Som ni vet gick jag upp ganska så tidigt idag för att först sticka till tandläkaren för att fixa ett hål för första gången i mitt liv. Gick hur bra somhelst. Förstår inte hur så många har tandläkarskräck?! ;)
Efter att jag varit där bar det hem till mamma. Jag hade skrattanfall hela tiden eftersom min ena sida var helt bedövad. Är inte van vid detdär ju, haha. Gick bort typ 2 timmar senare, då jag var hemma igen. Snabbt in i duschen, torka av väggarna och satt igång med att måla. GUD så bra det blev och GUD vad jag aldrig mer ska måla. Hatar det! Ska va själv när jag har mina utbrott asså, haha. Men bra blev det i alla fall :) Nu ska det bara torka så jag kan "möblera" därinne.
Medan det har torkat passa jag på att göra hemmagjord pastasallad. FY FAN vad apgod den blev. Jag bjuder självklart på en bild ;) Blev typ till en hel familj, haha!





Pasta (såklart), kassler, blandad sallad, coctail-tomater, gurka, fetaost, rödlök och paprika :)
Hur enkelt somhelst!

Kommentarer
Postat av: Emma

fan vad rövagott med pastasallad!



Jag tog Trygg hansa och det kostade typ bara 700-800 kr för ett år! Det är ju apbilligt. Och då är det reseförsäkring och så med i det också.. göttans!



hur jobbar du i veckan snuttan? <3

2011-03-15 @ 00:52:58
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback