Lördag

2011-03-12 KLOCKAN 13:18:00


Djävulsk dag igår. Men Klarade mig igenom den tack vare antibiotikan jag fick. Lite bättre idag i alla fall :)

Fick först ett samtal halv 3 av mamma, ville att jag skulle hämta Kjell som spelat poker, men jag hade ju somnat redan och var helt död. Ringer igen halv 4 av en tok som befinner sig i Hörby och inte kommer hem. Jahapp, var bara att ta sig upp och köra och hämta han. Ögonen gick i kors. Hem till mig, han var dryg (haha) och det tog evigheter innan jag kunde somna om. Fick faktiskt lägga mig i soffan, och somnade till slut. Har vaknat 1 gång i timmen sen dess typ. Dålig nattsömn as hell. Men har inte behövt springa på toan i alla fall som dom andra nätterna, det har varit SKÖNT!

Nu sitter jag i soffan, dricker kaffe och bara tar det lugnt. Lördag idag, blir ett par flabbar rosé och cider med tjejerna hemma hos fina Emma, mums! ♥ Sen får vi se vad vi hittar på, förmodligen Ladan ;)

Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback