KATTJÄVEL!

2011-03-31 KLOCKAN 07:44:37


SÅ JAA! Sånt här utbrott har jag inte haft på LÄNGE!
Vaknar för det FÖRSTA halv 7 idag för kattjäveln Dolly Röv klättrar liksom runt sängen i en jäkla fart med sina sylvassa klor så det hörs enda bort till ICA, typ. När jag reser mig upp och ska säga till henne... VAD SER JAG? Precis ALLA mina ciggaretter, alltså ett OÖPPNAT paket cigg har hon BITIT upp, bitit sönder ALLA ciggaretter! Tobak på hela golvet!! Jag for upp ur sängen med ett jäkla utbrott.. Dolly blev rädd, grannarna måste ha undrat? Ja, det skiter jag i!!!! Fy faaaan vad jag har ett utbrott! JAG HATAR HENNE!

Här är mitt liv, mitt hjärta som jag har ett vredesutbrott på just nu!



Känns som att jag aldrig kommer lugna ner mig idag. Kommer ha ett utbrott hela dagen. Pga en annan sak med! GAAH! Snart ner och tvätta!!



Haha, fick precis ett sms att pappa att jag skulle kolla på min balkong. Har ju berättat hela historien för han med. Där låg ett helt oöppnat paket plus 1oo kr :D gulle-pappa^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!Kattpower:D

2011-03-31 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback