Hoho, bil stulen!

2011-03-10 KLOCKAN 12:12:58


Strax innan 7 imorse vaknar jag först av att jag får ett sms av gulle. Kommer och hälsar på när jag jobbar på Preem idag :) En stund efter ringer lillebror förbannad som fan. BILEN HAR BLIVIT STULEN! Omg. Jag fick också ett litet morgon-utbrott där, haha. Somnade om och vaknade igen av att lillebror ringde vid halv 11 och sa att dom hittat bilen, i Trelleborg. Bl.a sönderslagen ruta och att den var tjuvkopplad. Det värsta är att han får inte ut något alls på försäkringen. Och det bästa är att Fredrik, lillebror är ASGRYM på bilar, kan serva och laga själv, så det är bra. Jaja, vilka IDIOTER det finns. Men tur att det löste sig!

Även idag blir det jobb då 15-24. Med söta Bibbi :)

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- shit!

2011-03-10 @ 14:10:16
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback