Hangover.nu.se.org.net.com

2011-03-27 KLOCKAN 20:40:04


Men vilken kväll!
Började med att lillebror hämta upp mig vid 18. Hem till dom för att äta osv. Ryggbiff! Det godaste jag ätit på länge. Efter mat blev det efterrätt som lillebror bestämt. Marängsviss. Djävulskt gott det med :) Snack, musik, dricka, raketer och familjen ♥
Vid 22 stack jag och lillebror hem till Danne där det var fest, men var där knappt 5 minuter innan jag stack ut till Sandra och Johan där det med var partaj. Vidare ner till Ladan för massa dans och FÖR långt in i dimman, haha. Men hade en riktigt bra kväll, känns idag. Legat enda till 20 ikväll. Bakfylla deluxe :S

Hoppas att min lillebror fick en bra födelsedag :)
Kommer bilder!

Får snart en snygg Emma på besök. Skulle köpa med sig massa onyttigheter :P Snack och BB med bästaste sälskapet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback