Vi tar en snabbis

2011-06-06 KLOCKAN 19:02:13



Ojsan hoppsan. Har ju inte uppdaterat nu igen. Men vi tar en snabbis..

Var död som en fisk när jag slutade i lördags. Ingen vila, hem direkt, in i duschen och gjorde mig redo. Fick Halena hit som jag fixade håret på. Sandra kom också innan vi stack hem till Corney där en drös rdan befann sig. Blev tacos, ostbricka som jag blev besatt av haha, jordgubbar, massa dricka och bästaste sällskapet..... När klockan slog 22 eller nåt (?) blev jag tvingad med till Eslöv av Halena, Maria och Sofia :P Hade sådär. Får ju mina utbrott inombords, som jag inte visar utåt och då förstördes helt plötsligt hela kvällen. Men den var ändå bra med Halena som sällskap :*

Inte så jättebakis igår, bara trött. Begav mig ut till Sandra och Johan där Robin också befann sig. Snack och chill i solen. S & J skulle ha gäster (mycket omtalade gäster som jag velat träffa, haha), så då kom Sandra med ett bra förslag. Jag och Robin skulle joina. Hem och duscha, hann t.o.m ta det lite lugnt innan jag begav mig ut igen. Riktigt bra kväll blev det med 7-lagers-sallad, toscakaka, skratt, kaffejöööög och massa annan dricka såklart^^ Fick även Lövendahl och lille pågen på besök. Bra kväll :)


Idag blev det Lomma beach med Lisa. FY FAN VAD VARMT! Men inte klaga, det är ju detta vi väntat på. Att man aldrig blir nöjd, haha :)


Nu är jag hemma. Har ätit, duschat och nu sitter jag i soffan där jag tänker sitta hela kvällen :) Ska se BB-repris nu som jag missade igår! Sista avsnittet, SNYFT!

 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback