Simply the best

2011-06-10 KLOCKAN 10:31:43



Igårkväll stack jag hem till mamma och Kjell som i vanlig ordning bjöd på mat. Panerad torskfilé, nypotatis, grönsaker och sås. Dee vao naajs! Fika i soffan med kanelbullar jag hade med mig innan jag begav mig hem igen vid 22. Skulle nämligen få en fin Emma på besök :P Hon hade med sig en bunte filmer och fruktsallad med vanilj-kesella. JAG DÖR! Riktigt gott. Kollade på en klassiker; Dirrty dancing! Älska! Efter den satte vi på en till, men Emma var trött och ville köra hem så jag kanske hinner se klart den nu :)

        ♥                                                ♥                                             ♥

Vid 13 idag ska jag göra nåt jag LÄNGE velat göra. Fick ju skatten igår så här ska det SHOPPAS! Ska bli riktigt nice att plocka på sig vad man vill, hur mycket man vill UTAN att kolla priser. Men måste ändå se till att hålla i pengarna :P Haha.


Hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback