Såklart...

2011-06-23 KLOCKAN 11:03:09


Guess what? Blev inget slipande och målande igår, såklart :P Jag begav mig istället först ner till Preem en stund och "hängde" ;) Efter det Teba och handla till min skatt för över 2oo :- ^^ När Halena hade slutat 16 stack vi direkt till Tyringe (vilken by, scary) till förmedlingscentralen och handla lite :P
När jag hade släppt av Halena stack jag hem, lagade lite mat innan Emma tittade in och därefter Halena :* Kaffe, snack plus att vi kolla film som jag och H hade handlat på oss. Först "Flashdance", en gammal goding. Efter den "Into the wild"; väldigt seg film, slutade inte som man ville, faktiskt inget jag rekommenderar.
Mysdag!

Nu sitter jag i min soffa. Har slängt i lite tvätt, får snart H på en snabbvisit innan hon och Emma sticker till Malmö. Jag kanske ska försöka med skåpen idag? Haha. Ikväll ska jag i alla fall bjuda Kjell och mamma på mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback