R5 Yamaha

2011-06-28 KLOCKAN 10:13:30


Hade en sjuk dröm inatt. Men FET! Hade alltså en r5 yamaha? Haha :) Kom ihåg att den var blå, jag hade skinnställ, kunde först inte köra den men jag lärde mig kvickt. Och det gick snabbt ;) Haha. Tror jag har drömt om detta för mitt ex Matti har precis köpt en R6 den idioten :) RIKTIGT FET! Men fan, han kan köra, men vadsomhelst kan hända. Matti är inte den som kör snällt precis.

Jaja. Igår stack jag hem till mamma och Kjell en runda. Satte mig i hängmattan i solen, fick en kall öl som var underbar. Dricker inte öl egentligen, men denna var speciell ;) Staropramen, Tjeckisk öl.
Sen gick vi in, mamma hade gjort varma mackor i ugnen och kaffe, mums :) Satte oss i soffan, kollade på "Lotta på Liseberg" :) innan jag stack hem igen. Kort därefter kommer Emma, sen Halena :* Kollade film och la la la ;)

Idag blir det Lomma beach. Helt fantastiskt väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback