What a dream

2011-07-05 KLOCKAN 11:59:31


Blev en väldigt lugn dag igår med på min lediga dag. Men sånna dagar få man ha ;)
Drog med mig Halena upp till outleten först där vi shoppa loss lite, därefter CG. Ner till Hardys (Grill-och glass) där vi tog varsin korv och mjukglass efter det. Hem till mig, kollade en film sen började vi på maten. Mätta som tusan efteråt -.- Lite senare joinade även Lampan. Tv och snack i massor :)

Idag vaknade jag nästan med ett leende på läpparna. Hade haft en underbar dröm ;) Kan ju hoppas på att den "slår in" som alla mina andra hihi :P Då hade livet varit på topp!

Annars blir det bara jobb idag. Hade velat ta mig ut och få lite mer färg. Hoppas på lika bra väder imorgon så man hinner sola lite innan det blir partaj.

Hojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback