Turister går mig på nerverna!

2011-07-19 KLOCKAN 00:45:04


Hej hopp gummi snopp.
Precis kommit hem från jobb nästan. Eftermiddagen/kvällen började lugnt, för lugnt. Men efter 20 snåret börjar det komma små-ruscher. Många turister bl.a. Danskar, tyskar, fransmän osv. Tyskar som förväntar sig att vi ska kunna tyska? Danskar som babblar på och jag förstår hälften?
Nu är jag nog bara irriterad. Och varför ska alla komma på att handla i sista minuten? Fick inte ut dom sista kunderna. Danskar. Dom satt kvar i lugn och ro medan vi börja släcka och stänga. Sa ursäkta 3 ggr innan dom reagera att vi stängde. Då ska dom såklart på toa innan. Gissa vem som hade ett jäkla utbrott? Haha ;) Jaja, tiden går ju fort, och man kommer ju hem nångång.

Nu ligger jag i min säng. Lär väl inte somna på ett tag.
Adjö :)



Bjuder på en bild från i lördags ;)
Ganska så nöjd att jag fick på mig ett par svarta gamla jeans ;) Till det hade jag ett brunt flätat skärp, och pastellfärgad orange skjorta som jag älskar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback