Little bad girl

2011-07-20 KLOCKAN 18:47:08


Och så kom jag på älskade kiviksmarknad ändå!
Strosat runder med Kitty, som var så himla snäll och hängde med mig :*
Måste ju säga att det där med fågelbajs inte alls är tur. Precis när vi kommer till kivik började det ösa ner regn, dock bara typ 10 min så vi tog en korv sålänge och stod och snacka :) Spela skulle vi göra... Ville vinna, men det var ju så jäkla typiskt att det skulle bli nr.76 och inte nr.75 jag hade!! Jaja, en trevlig dag hade vi i alla fall. Kitty gick bananas med peruker, slutade med att hon köpte med 5 st hem, haha tosa :) Bestämde oss att vi skulle ha en crazy fest med just dom på ;)

När jag kom hem hämtade jag ut mitt h&m paket, lovely. Väntar redan på nästa ;) Åt gjorde jag med, och nu sitter jag här i min soffa. Skulle städat, men orka :S Får se vad jag gör ikväll, hade ju liksom varit gott med ett par cider ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback