Hallelujah!

2011-07-14 KLOCKAN 13:01:31



Nu blev jag bannemaj glad, att det är pissväder idag med, när jag ska jobba (y)
Men blir ändå lack att det är typiskt höstväder. Ruggigt och regnigt. Har ju inte fått njuta fullt ut med sommaren?! Är liksom BLEK fortfarande. Är ej okej när vi är i mitten utav juli!

Igår blev det en riktig myskväll med Halena, Kitty och Jennsan. "Ostbricka" som K tog med sig. Var nog bara vi som krängde med, haha. Är ju besatt av brie-ost. Men håller mig till det, mögelost och stark ost överhuvudtaget kan jag inte äta, yäärk. H & K stack vid 23, så jag och Jennsan satte på en film; "Black swan". Bra med wierd :)

Nä in i duschen så man kan göra sig redo inför jobb.
Have a nice day ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback