Fan vad LYCKAT DÅ!

2011-07-31 KLOCKAN 20:06:53



Hej alla underbaringar. Haft en bra dag? :)
Innan jag öppnade idag på Preem var det typ minikö utanför av småungar. Vad gjorde dom uppe halv 7? Men dom fick såklart så snällt vänta tills jag var klar! Sen dess har det gått i ett. Dagen gick fort, mycket folk och det gillas!


När jag hade slutat blev det en snabbis hem, bytade om innan Kjell kom med min älskade STORA säng som vi bar upp och satte ihop innan vi begav oss mot IKEA. Blev såklart en massa smått, betalde dock inte själv ;) hihi. Väl hemma började jag plocka upp och småstäda.. Kom in en jäkla regnstorm, mysigt tänkte jag INNAN MIN RUTA FLÖG UPP inne i sovrummet och gick i tusen delar, typ -.- Som tur är det bara ytterrutan. Snackat med hyresvärden så allt är fixat.. Eller, glasmästaren hade semester så det får vänta lite med att bytas. Nu ska jag städa, även på balkongen där det ligger en massa splitter (y)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback