Dagen/kvällen ordnade slutligen upp sig!

2011-07-02 KLOCKAN 00:45:17


Asså dagen började INTE bra. Rastlös redan vid 12.. Begav mig inte ut förren vid 15 då jag körde ner till Preem och lämna nycklar, vidare upp till systemet och handlade till Halena. Och där tog det slut...
Satt i bilen, tänkte så det höll på att brista vad tusan jag skulle göra en dag som denna.. MEN, jag ringde mamma och hörde vad hon gjorde. Hon var inne i Hörby så jag körde in dit, mötte upp henne, handlade lite på ICA sen in till centrum, mötte upp storebror och tog en fika med honom innan vi begav oss mot Höör igen. Teba/kattmässa i Höör, så vi körde dit en runda men hittade inte mycket. SEN stack jag hem, började med maten (ghäng dhäng, en väldigt känd thairätt här i Höör^^) sen tog det slut igen. Jag blev rastlös. HUUM. Stack ner till Preem, handlade onyttiga gifflar och begav mig hem till mamma och Kjell där vi fikade och så :)
Vid 22 ringde lillebror och frågade om jag ville komma ut till dom. Danne (lillebrors bästa vän) har en stuga han precis flyttat till. Riktigt fin, nyrenoverad och fräsch! Blev bara en kort stund innan jag begav mig vidare till Sandra och Johan där det var lite folk. Satt ute i det härliga vädret och öla ;) Snicksnack där innan jag stack hemåt igen.
NU är jag hemma. Degar i sängen med datorn. Får väl snart släcka ner här och försöka sova.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback