Tisdagen den 25:e januari

2011-01-25 KLOCKAN 20:28:24



Började dagen som vanligt. 2 koppar kaffe, tv-tittande och kolla uppdateringar på datorn^^
In i duschen, gjorde mig iordning och skulle ringa och väcka Jenny. Hon hade jobbat natt, men var lättväckt :) Hon hämtade upp mig, in och hyrde film, ner till Netto, hem till Sandra, gjorde smoothies, kolla filmen vi hyrde (step up 3), drack kaffe och bara snack med allihopa. Johan joinade också :)
Bra dag!

Nu sitter jag och Jenny proppmätta i min soffa och kollar handboll, Sverige-Danmark. Spännande! Fick bli thai-mat idag eftersom jag inte hann/orka och handla idag heller :P

Imorgon-bitti ska Jennsan först på möte, sen bär det av till Tyringe :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback