Hej underbaringar!

2011-01-12 KLOCKAN 14:02:52


Ingen feber idag. Men har istället fått en riktig dunderförkylning! Men, det visste jag ju, att det skulle komma nångång. Alla har varit sjuka utom jag. Så idag tänker jag inte gå utanför dörren. Blir nog till att sätta på en film. Vilket jag egentligen hatar att göra mitt på dagen. Men är man sjuk så är det helt okej kan jag ju tycka :)

Annars är detta min sista lediga dag. Jobbar kväll imorgon, dag på fredag och kväll i helgen. Skulle nog hoppa in på måndag med, men det får jag reda på mer om imorgon :) Älska mycket jobb, på världens bästa jobb, ha^^

Nä, en gammal goding på detta. "Save the last dance" som jag lånade av Jenny. Sjukt längesen jag såg den. Se om den är lika bra nu som då, när man va typ 15 :) Var ju min favvo-film då.



14, skulle fylla 15. Innan Pers student :P



Haha. Jag 14 år, skulle fylla 15 och Linda 13 :P

Haj sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback