Godmorgon!

2011-01-08 KLOCKAN 06:15:33


Haha, jag och Dollsan^^



Lika trött idag som igår när jag gick upp halv 6. Riktigt kämpigt, det vill jag lova. Tiderna är nog drygast idag. 7-13, sen 15-24. Jag sa det, jävlas med mig idag, och ni får er en lusing ;)

Ska tillägga att när jag kom hem igår efter jobb blev det först en snabbstädning och efter det dusch. När jag var klar stack jag hem till M&K som bjöd på thai, riktigt gott! Fick även träffa storebror :) Efter maten satte vi på lite fika och bänkade oss fast framför Let´s dance. Sen stack jag hem, för att sova. Men, fick först Jenny på besök efter att hon slutat jobb. Så det blev sängen senare än tänkt :P Hade väldigt svårt för att sova, konstigt nog. Har nog bara fått drygt 5 timmars sömn inatt -.-

Ha en bra dag med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback