Då var det 2o11

2011-01-03 KLOCKAN 00:06:55


Det är sinnessjukt hur fort tiden går alltså. Skrämmande!
Mitt nyårsfirande började först med jobb till 21. Var så himla uppstressad så det enda jag fick i mig på jobb var 2 st kokta i grovt bröd, bra där! Hem i turbofart, hiva medan jag gjorde mig iordning, sen kom Nilsemaan och mötte mig :* Jäkla drag uppe hos ragnarsson, men ack så kul! TACK för det. Och tack för slutet av kvällen, haha^^

Bakis som tusan igår när jag vaknade. Piggnade väl till vid 17 igen. Gjorde mig iordning lite innan Jenny & Mathilda kom och hämtade mig. Snack, rosé, spel och skratt innan vi drog till Ragnarsson, igen. Vi tyckte att vi skulle fira att det var 2o11, haha! Kul........

OCH bakis idag, jadå! Mest slasat. Varit hemma hos mamma och Kjell tills nu typ. Snart sängen. Imorgon blir det jobb.

Adjö & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback