Man vill bara ha och ha...

2011-02-08 KLOCKAN 20:15:39


Jag vill ju HA dessa ;) Spara kanske?



När jag hade gjort mina ärenden uppe i byn idag stack jag ut till kära Enevången. Nathalite bjöd på kaffe, sen kom Johan också hem. Lite snick-snack innan jag begav mig hemåt. Började bli hungrig, och det blev såklart rester, Lasagnette :)

Nu sitter jag här i soffan med mitt kära kaffe, helt alena. Lite småtrist, men men. Tänkte sätta i en film; "Salt", som jag tänkt se på hur länge somhelst nu :) Sege!

Later!

Kommentarer
Postat av: mr.smith

ja kan fixa dom billigt ;) vilken storlek?

2011-02-16 @ 04:29:25
Postat av: mr.smith

ja kan fixa dom billigt :) vilken storlek?

2011-02-16 @ 04:31:10
Postat av: matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

coola!



Besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se där finns allt från moderiktiga smycken till handmålade sneakers! :)

2011-02-16 @ 19:25:40
URL: http://www.bambee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback