Kycklinggryta och filmmys!

2011-02-19 KLOCKAN 00:15:40


Godkväll.. Godnatt?! :)
Precis hemkommen från mamma och Kjell ♥ Fikat och kollat film. Men vad tusan hette den nu? Haha. Hade den varit bra hade jag nog minsann kommit ihåg vad den hette. Den var väl helt okej, men seg som fan!

Innan jag stack hem till dom hade jag först varit uppe på CG och handlat. Bl.a till en kycklinggryta med curry jag gjorde direkt när jag kom hem. Om den blev god? Ni kan tro ;) Jag är grym! Till den serverades ris.

Måste klämma in att jag var uppe på kära Enevången med en snabbis hos Johan och Nathalie. Snick-snack och kaffe :) Alltid lika trevligt. Saknar!

Får väl snart lägga sig. Imorgon blir det jobb på Preem

Nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback