Jag är GRYM!

2011-02-15 KLOCKAN 13:11:20


Precis kommit hem igen. Var nere hos Pelle (bilservice) och visade upp bilen, eller felen. Men nu vet jag i alla fall vad som är felet på den. Måste fixas snarast! Tur jag har världens bästa lillebror som är så bra på det, och hjälper mig :P ♥

Hämtade även mitt paket från Nelly. Allt var perfekt :)

Har varit lite extra duktig nu med, kan ju jag tycka. Betalde Nelly-fakturan direkt plus Radio(röv)tjänst och försäkringen på bilen. Dom skulle betalas den sista, men jag tog dom redan nu så slipper man en massa då :P Grymt av mig, ha.

Snart blir det jobb. Fick hoppa in på Fogdaröd idag, 16-21.15. Slappetid, men det behövs alltid jobb :)


Fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback