Heldag i Malmö

2011-02-17 KLOCKAN 20:06:37


Blev hämtad av mamma i förrmiddags för att sticka ner till mormor och hjälpa henne med städning. Hon klarar ju inte av det längre tyvärr :/ Fick även köra henne till frissan så hon blev nyklippt, och efter det en snabbis till Maxi. Hem till mormor igen och fikade innan vi körde hemåt :)
Helt enkelt en underbar heldag med mamma och mormor ♥

Min hals var värre imorse, eller i strupen om jag ska va helt exakt :) Mamma skulle börja skrika om att det var rökningen direkt, haha såklart! Jaja, hoppas att det går över för det är riktigt drygt.

Min mormors bästa kommentar idag; Varför har alla negrar så jäkla stor röv?
Haha gissa om jag och mamma fick ett skrattanfall? Tänk en 83årig tant med riktig malmö-dialekt säga det. Riktigt kul! :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback