Handikappad + bok

2011-02-11 KLOCKAN 14:00:50


Att vara utan dator är ju döden, faktiskt! Roos, eller Tuulpan som jag kallar honom är så snäll och försöker fixa min dator, om det nu går. Kanske får köpa ny, och det störtvägrar jag! Sjukt drygt ju. Han hämtade datorn igår precis när strömmen hade kommit tillbaka på Preem. Stod där i 2 TIMMAR med back-up belysning. Kunde inte slå in något alls i kassan -.- Strömmen hade gått i precis hela Höör, helt bäckmörkt. Jaja, sen var det i alla fall bara 1 timme kvar tills vi stängde så det var skönt :)

När jag kom hem var det tomt, utan min kära dator. Så jag la mig i sängen direkt nästan, och öppnade en bok, och började faktiskt läsa (haha). "Egoboost" som blondinbella skrivit. En bok jag rekomenderar STARKT till unga tjejer, som är så fruktansvärt utseendefixerade och komplex för ingenting! LÄS DEN! Älska dig själv! ;)

Nu sitter jag hemma hos mamma. Köpte med mig bullar på vägen hit, så vi har nästan precis fikat. Efter det var jag såklart tvungen att sno datorn :P haha.

Ikväll blir det nog filmmys med Sandra :) Twilight-maraton. Love it!

Imorgon blir det ALL IN! För ni kan tro...

Adjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback