Halvt om halvt

2011-02-22 KLOCKAN 00:12:41


Känns om att jag och lillebror varit överallt och ingenstans idag. Men egentligen har vi bara varit, först på Preem en snabbis innan vi körde hem till pappa. Upp med huven och börja mecka. Hittade ännu ett fel -.- Min fina lillebror är bäst, så det fixar han imorgon :) Vi var även hemma hos mig efteråt och fikade lite innan jag begav mig ut till Johan och Nathalie som bjöd på kaffe.

La la la* det är så bra! Fy mig ;) Hiiiihii^^


Var inte hemma förren vid 21 tiden, så då var det ju tur att jag hade rester i kylen så jag slapp laga till något. Sen har det bara blivit slas i soffan. Kollat BB och Cast away. Har även lilla Jenny på besök, som övernattar här :) Huum, hon har visst redan deckat, ha. Måste slita upp henne igen så hon får av sig den tjocka halsduken och tjocketröjan, haha. Gulle :*

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback