Great!

2011-02-18 KLOCKAN 11:33:46


Nu vet jag vad min sjukdom är. Inflammation i svalget plus struphuvudet, jeheiij! Mot detta ska jag testa strepsils. Är det inte väck på måndag ska jag besöka läkare -.- Detta brukar "uppstå" när man röker för mycket, så egentligen får jag inte röka, men hur lätt är det för en storrökare att lägga av helt :O Ska försöka minska på det i alla fall.
Ska ändå jobba i helgen eftersom jag inte har någon hög feber.

Idag står det LUGNT på schemat. Den enda gången jag beger mig ut idag är till apoteket då och upp till CG. Vad som ska göras ikväll är ännu inte bestämt ännu ;) La la la!

Later!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja den var mys :) Du måste se filmen btw! Sanningen är den att jag inte såg ditt sms förrän halv 11 igårkväll typ så därför svarade jag inte. <3

2011-02-18 @ 14:39:08
URL: http://manhattanfromthesky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback