Emma has the word

2011-02-24 KLOCKAN 21:08:38



Emma våldgästar Lollas blogg. Snodde Lollas dator och såg att hon var inloggad på sin blogg, vad passar då bättre än att skriva en rad eller två om denna facinerande varelse?

Det är ganska så exakt två år sedan jag lärde känna Lolla, mest för att vi har gemensamma kompisar, men vi fann verkligen varandra och klickade direkt. Lollas underbara humör och smittande skratt kan ingen motså! Och hennes sjuka humor passar perfekt ihop med min. Haha, tänk när vi alltid pratade "norska" med varandra? Eller när vi plötsligt skulle säga allt med dansk ton? Skaaaaeeeööö viiieeeööö haaaeeeöö kaffeeeööööe?

Det jag älskar med Lolla är att hon alltid har nära till skratt. Hon kan alltid få en att skratta på ett eller annat vis. Att hon alltid bjuder på sig själv. Att hon säger var hon tycker när man behöver råd. Att hon är galen på fest. Jag älskar till och med hennes eviga beslutsångest :-) Lolla gör alltid en glad med sin sprudlande och sprittande personlighet. Jaaaeeeeöö ääälskaaaeeerööö daajeeööö!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback