Julhandel rond 1

2011-12-22 KLOCKAN 01:38:42


Detta kommer nog bli den bästa veckan detta året. Den har i alla fall börjat perfekt!

Har som sagt varit hos mamma riktigt mycket. Tränat. Hämtat ut paket från H&M (lååw) och idag blev det julhandel med Kjell :) Stack till Nova och shoppa loss, eller Kjell shoppade loss. Jag hjälpte bara till eftersom jag får inte mina pengar förren på fredag och kan inte handla förren då, suckinen. MEN, K blev i alla fall några tusenlappar fattigare. Blev även bjuden på mat och chaite innan vi begav oss hem igen.
Nästan direkt när jag kom hem kom Emma och joinade :* Snack, te, gotte och filmmys! Kollade "Bridesmades". Så jävla bra! Har sett den med Kitty innan, och kan verkligen se den fler gånger. SE DEN! :)

Imorgon ska vi ha den traditionella  julvakan alla tjejer. Blev en dag tidigare detta året men det gör ju inget :) Julklappar och mys med dom bästa ♥ Tack för att ni finns! Vad hade jag gjort utan er? Speciellt nu under den kämpiga tid man haft! TACK till er som funnits där för en 24/7. Ni är bäst :) hihi.

På fredag blir det syskondag med lillebror :* Julhandel och på kvällen till pappsen och fira jul. Sen är det ju JULAFTON! Och efter det JULDAGEN! Haha :) öööööööö. Nu är jag trött.







Hejdå


NÄ. Ett filmtips till; "Rock star". Såg den igår för typ sjätte gången :P En utav dom bästa låtarna jag vet är med i den; Steel Dragon-We all die young





Nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback