Fest i hela huset!

2011-12-27 KLOCKAN 13:53:38



Vilken kanon-helg får jag säga. Jobb blandat med fest!

Slutade redan 13 i söndags. Tänkte vila lite när jag kom hem men var för speedad. Fram med dammsugaren och började städa för fullt. Redan vid 15 hoppade jag in i duschen, gjorde mig iordning och korkade upp ;) Hann äta också, såklart ;) Tjejerna började komma vid 19. Sen var det bannemaj fest. Tror vi spelade musik för hela huset. Kvällen avslutades på Jägers där det var packat med folk. Träffade en massa man inte sett på hur länge somhelst och även folk man absolut INTE ville träffa -.- Men jag hade riktigt kul! Fastän jag gick och yrade runder för mig själv, haha.

Dagen efter, eller igår väcktes jag redan vid 10 av att EN skulle hoppa på mig i sängen (y). sen kunde såklart jag inte somna om. Mådde som en röv men asade mig ändå upp. Och FY FAN vad här såg ut. Tjejer kan fan ta mig svina dom med, haha. Burkar, glas, flaskor, vin på golvet och mattor, gått bananas på min handdukar i badrummet, haha. Och ja, väldigt svinigt :P hihi. Men är det fest så är det ;) Jag var tvungen att ta det värsta, sen deckade jag i soffan till en film.

Framåt kvällen körde jag hem till mamma och Kjell. Krängde julmat och bara tog det lugnt och mös :)

Idag blir det jobb 15-24, sen ledig 2 dagar till. Tänkte köra in till Nova Lund imorgon, hoppas någon är sugen på att hänga med så inte jag går där som en ensam liten själ ;)



Tjejer ♥

 


En styck Lolla




KAlinkaa, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback