What goes around comes around

2011-08-19 KLOCKAN 12:51:25



Jag är besviken på vädret. Vilken skitsommar vi fick! Hösten är redan här, med sitt hemska regnväder! Stranden 3 gånger är liksom inte okej. Hej solarium?

Min gårdag, eller kväll spenderades hos mamma och Kjell. Bjöds på mat och fika i vanlig ordning. Kom hem ganska så sent men blev ändå chill härhemma i soffan innan jag la mig. Tror jag somnade redan vid 1?! Tidigt när det gäller mig ;)
Blir jobb ikväll, imorgonkväll och söndagkväll. Min 5e helg SEN är jag ledig 3 helger framåt :D Nästa helg blir det såklart lite jöög. Var vet vi inte ännu, men sånt brukar ju lösa sig. Sen både 1a och 2a helgen i september är planerad. Första är hemlig så den håller jag tyst om ;) 2a helgen, den 10e... Ja, vad händer då? JO, JAG FYLLER ÅR :D Då blir det ännu mer partaj! Tänkte bjuda hem mina närmsta på lite fest. Bästa presenten är ju att fira sin födelsedag med dom nära och kära ;)

Nästa vecka kommer min finaste Emma hem ♥ Som jag längtat efter dig Dååååffy! Ska bli riktigt skönt att ha dig hemma igen min skatt.

 




Skänker en tanke till dig. Jag känner inte dig så väl. Har träffat dig nån enstaka gång på fest eller som kund. Du verkar vara en kär tös som kommer klara detta galant! Jag håller tummar och tår!

KÄMPA!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback