Upp och ner, ner och upp.

2011-08-12 KLOCKAN 13:06:12



Rent och fräscht. Det gillas. Tänkte överraska mamma och Kjell till dom kommer hem. Var därhemma igår och städade. Det är inte lillebror så jevla bra på precis ;) Hihi. Ska dit en runda även imorgon och kolla läget. På söndag kommer dom hem ♥

När jag kom hem igen började jag fixa härhemma. Såg precis när jag kom in genom dörren att mina foton på ligan hade kommit. Satte in det i ramar, ååh så fint det blev. Ska bara komma på ett ställe att sätta upp dom på :)

 



Hängde upp mina stenhjärtan i fönstren, fick ju äntligen tag på fina snören^^, Blev tjusigt det med.

Runt 18 kom lillebror. Då hade jag maten framdukad ;) Blev även en film på det!
Han stack igen när filmen var slut. Jag satte på kaffe, sen blev det filmmys igen ;)

Snart jobb, 15-24. Får väl asa mig in i badrummet och fräscha upp mig.
Trevlig dag/kväll damer och herrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback