Tidsfördriv?

2011-08-05 KLOCKAN 12:37:19






Vilka är dina favoritpar skor?
Hmm, mina converse :) Kan man ha till ALLT!

När drack du alkohol senast?
I tisdags.

Har du lugg?
Nope :)

Vill du ha barn?
Absolut ingenting som jag längtar efter. Men någon gång kommer det väl ploppa ut något sånt.

Borde man röka på pubar?
I Sverige, nej. Känns fräschast utan all rök. Men utomlands är det precis som att det hör till på något sätt..

Är du stolt över ditt liv?
Finns mycket jag missat, som jag borde ha gjort. Men det är väl aldrig försent för nåt?!

Vilken låt lyssnade du på senast?
The black eyed peas - don't stop the party ♥

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund?
hmm.. NYC

Vad kostar det du har på dig?
Hmm mina favvomjukisbyxor gick nog på 600 :-. Tröjan vete fan, det är lillebrors;P

Vad gör du om ett år?
Hmm vill inte ens tänka dit, framåt. Får lite panik då :)

Det dyraste du äger?
Ett diamant-armband, som jag fick på min student. Har haft det en gång på mig. Vågar inte ha det närsom precis ;P

Favoritpålägg?
Kalkonpastrami!

Vad åt du senast?
Mackor :D

Vad drack du senast?
Kaffe

Har du mycket kläder?
För mycket, men ändå ingenting?! :)

Vad ska dina barn heta?
Haha hmm. Har alltid sagt att får jag en tjej ska den heta Isabell :)

När spydde du senast?
Oj det minns jag inte.

Vad är helgens planer?
Blir jobb hela helgen för min del (y)


Dricker du mycket kaffe?
Haha ja. Kaffoman ;P

Vilken skräpmat äter du helst?
Usch, pizza och sånt mög är ju gaanska så fint när man är bakis. Men thai klår nog allt ;)

Tycker du om att mysa?
Beror på med vem :)

Har du gjort något galet på sistone?
Inget jag minns. Är typ alltid litt smågalen ;)

Vad drömde du inatt?
Inget jag minns :)

Vilka ställe har du bott?
Malmö & Höör.

Vem pratade du i telefon med senast?
Mammma

Vad längtar du tills just nu?
Oj. Hum. Längtar givetsvis till både Emilia och Emma är på hemmaplan igen ♥ Då blir det PARTAJ! Annars vetifan faktiskt.


Bloggar du om fem år?
Har jag ingen aning om. Men det är nog inte omöjligt.. Gillar att skriva av mig, och tycker det är sjukt kul att kunna gå tillbaka och läsa om vad man gjort.

Säg något romantiskt du varit med om?
Oj, hmm. Tror inte jag har varit med om nåt riktigt romantiskt. Minns inget iaf :/

Vilket är ditt favoritchoklad?
Dajm, coco och bounty :D

Hur tror du att folk på stan uppfattar dig?
Ingen aning. Många har sagt till mig att deras första intryck av mig var att jag skulle vara kaxig och bitchig, något jag absolut inte är när man känner mig!

Hur är du som person?
Älskar att skratta. Har dålig/torr humor. Kan vara seg med att få saker gjorda. Självständig. Önskar min familj och mina vänner det allra bästa. Envis. Hatar när saker tar lång tid. Tror ofta att jag har rätt. Kan ta ut min ilska på fel personer. Väluppfostrad. Glad.

Hur gammal blir du på din nästa födelsedag?
21? Nästa med? Och nästa.. and so on.. (egentligen är det 24 detta året :/ och snart ;D)

Har du blivit tagen av polisen någon gång? Varför?
Kan säga så mycket som att jag var ung & dum. Resten behöver inte hela världen veta ;)

Vad åt du till middag senast?
Pasta nere på Preem

Läser du någon bok just nu?
Nope. Men man borde väl börja läsa lite mer så man blir lite allmänbildad, som mamma säger ;)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata på lektionerna?
Ja jo. Inte så mycket prat kanske. Har alltid varit en liten skrattmaja. Och var det sånna tillfällen man var TVUNGEN att va tyst, kunde jag såklart inte va det. Men, i love it! Är lite småfnissig ännu ;P

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Inte det minsta faktiskt. Men man skulle faktiskt blivit noggrannare med varifrån man köper kött, kyckling, fisk, ägg och sånt.

Är du kär?
Assåe, nej? Fan vad jag tänker nu... Huum. Kommer liksom inte på nåt svar. Hade typ nåt utav mina 2 största kärlekar kommit och sagt att dom älska mig, och ville ha mig hade jag sagt att jag var kär, haha. Eller jag vetinte!!!! PASS på den frågan. Kommer inte på nåt bra svar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback