SEMESTER!

2011-08-22 KLOCKAN 09:18:34


Ibland kan jag bli så jävla arg så jag bara vill slå i sönder närmsta sak, typ. Men jag vet (för det hänt innan) att det inte blir bättre för det. Lika bra att låta bli.

Segt på jobb igår, men mådde ändå bättre än dom andra 2 dagarna plus att jag jobbade med Madde :)
Att EN kund kan förstöra hela ens dag är INTE omöjligt. Igår klagade en kund på typ, ja.. Ingenting? NADA! Absolut nåt han hade kunnat komma in och säga till om DÅ och inte SEN. Som vi hade kunnat fixat DÅ utan att få en löjlig utskällning. Stackare, han hade nog haft en dålig dag. FUL var han kärring med som bara skulle stå och hålla med, yäärk på sånna!

Nog med det :) Precis duschat. Inte så lätt att komma upp idag. Sov riktigt kasst inatt -.- Men upp kom jag, fått duschat och nu sitter jag här och chillar i soffan med nästan nybryggt kaffe. Snart bege sig in till Lund. Och jag håller tummarna ♥





Just det, har ju mini-semester nu på ca 2 veckor. riktigt nice, men känner att jag redan vill jobba :P hoho! Längtar iaf till EMMA, SOM KOMMER HEM IDAG? INATT? IMORGON? Haha :) OCh till helgen förstås ;)

Kommentarer
Postat av: Älex

Haha känner igen det där, det finns så många spån till kunder , ibland undrar man om dom inte har nått bättre för sig än att klaga. Tur att det finns fler trevliga kunder än dessa surskonkar som dyker upp ibland ;D

2011-08-23 @ 07:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback