Excuse me.

2011-08-18 KLOCKAN 16:45:55


OopsEY.. Ett tag sen sist ;)

Bara så att alla vet är mina vitrinskåp KLARA! Det tog TID. Men fan vad bra det blev! Målade både i måndags och tisdags. Efter jag målat i tisdags stack jag ut till Enevången och hälsade på. Träffade även mina sötnötar Elin, Hanna, lilla Isak och Sessan :) Dom får en att ha humöret på topp precis hela tiden. Isak har ju blivit megastor, massa av energi :)
sen stack jag hem, för jag började bli hungrig. Nån timme senare fick jag besök av Halena som var här sen hela kvällen.

Igår begav sig jag och mamma oss till Malmö, bl.a kolla på fågel till storebror, luncha (thai :D) och sist men inte minst hälsade på mormor :) På väg hem tog vi även en runda in till Hörby, till storebror och sa hej.
När jag kom hem fick jag ta nån macka eftersom det var flera timmar sen i hade ätit^^ Lillebror kom med 6 st nybrända filmer som jag och Halena kollade på sen. Eller, vi hann med 2. "Bad teacher" och "Hopp". Inte nåt att rekommendera nån av dom faktiskt :)

Idag har jag jobbat. Kom hem lite över 15, direkt in i duschen och nu sitter jag här, precis fått i mig lite mat. Får se vad kvällen har att erbjuda!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback