Dry your eyes mate

2011-08-15 KLOCKAN 23:49:41


Hallå allihopa everybody!
Haft en förvånadsvärt bra dag idag. Fått mycket gjort. Vid halv 10 kom glasmästaren och snodde mitt söndriga fönster, medan han var iväg gjorde jag mig kvickt iordning. Han kom tillbaka med ett helt. Jag stack upp till CG och handla smått och gott. Ner till Café frosta och luncha med Kjell. Hem till mig och satte upp vitrinskåpen. Ner tills Kjells lager och måla luckorna. lillebror hämtade upp mig. Hämtade dvd-skivor så han kan bränna massa filmer till mig. Jag dammsugade plus städade kattlådan. Åt. Sen kom P på besök, och var här resten utav kvällen. Massa snack och kaffe :)

Min dag! Hoppas er varit lika bra ^^,


Snart SKYPEDATE med MILAN :D :D ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-17 @ 20:48:42
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback