What a day

2011-04-26 KLOCKAN 18:17:26


Ska erkänna att jag klagat lite på värmen idag :P Sinnessjukt varmt! Har suttit på Halena balkong och stekt och läst lite! Maria och sötnötarna Liam och Nelly kom också en runda och sa hej. Sötaste! Efter en stund begav jag och Halena oss till outleten här i Höör, uppe vid CG. Asså GUD vad fina grejor. Man vill bara plocka på sig allt. Lagom priser med. Får vänta med att "storhandla" där till jag får mina pengar^^ Fick i alla fall med mig en lykta som man hänger i fönstret (besatt av ljus och lyktor), ljus till toan och en superduper god lotion :)

Precis slängt i mig lite mat. Helt off nu.

Hej sålänge




Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback