Slas så det skriker om det!

2011-04-06 KLOCKAN 18:01:25


Sista lediga dagen. Och jag har njutit ;)
Började med att little J kom vid 12-tiden. Kaffe och snack innan vi satte på en film. Perfekt väder för filmdag. "En dag i livet". Kom på att jag sett den innan, men det gjorde inte mig något eftersom jag bara minns lite utav den. Riktigt bra i alla fall. Rekomenderar! När vi sett klart den satt vi bara och snacka och kom in på filmen; Moulin Rouge. Denna hade inte Jenny sett konstigt nog. Har väl typ alla kvinnliga varelser gjort tänker då jag? Haha. Slutar i alla fall med att vi kollar på den med. Sorlig, men fy fan vad jag fick ett skrattanfall när jag sneglar på Jenny. Hon ligger alltså och ASbölar, haha :) Inte snyftar liksom, utan storbölar! Jaja söte :)

Nu har Jenny stuckit. Jag tänkte göra något att äta. Sen får man mer sällskap under kvällen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback