Onödigt vetande

2011-04-20 KLOCKAN 01:10:20


Lite frågor innan man deckar :)


Var kommer du ifrån? Från början Malmö, men bott i Höör typ hela livet :)
Heter? Mitt riktigt namn är Charlotte. Men kallas för Lolla av alla mina vänner och familjen Lillan^^

Hur gammal är du?
23 år och 7 månader :D
När fyller du år? 10 september

Tycker du om någon just nu?
Tycker om mina vänner och familj jättemycket :)
När drack du senast alkohol? Förra helgen

Vad ska du göra ikväll? Kvällen har passerat. Men kan berätta att efter mamma varit här så hoppade jag in i duschen. Sen lagade jag lite mat. Lite chill i soffan innan Per kom en snabbis på kaffe. Kort därefter kom Halena. Vi kollade BB och drack te. Nu ligger jag i sängen och ska väl försöka sova snart :)

Jag samlar på? Inget

Gröna eller röda äpplen? Både och.. Men dom där gröna blanka äpplena är nog sneppet bättre.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Någon utav mina vänner

Vilken tid gick du upp idag? Usch, alldeles för sent. Ställde klockan på 9 men gick aldrig upp då ska jag säga, haha. Behövde väl helt enkelt sova ut ;)

Har du sovit ensam inatt? Nädå. Har alltid min fina Dolly som sällskap ;)

Har du strumpor på dig nu? Nej?

Hur svarar du i telefon? Beror på vem som ringer :)

Vad ska du göra imorgon? Först och främst ska jag upp imorgonbitti och tvätta (y) Och är det lika fint väder som det varit nu 2 dagar så tillbringar jag min lediga dag utomhus!

Var vill du bo när du blir stor? Förr har jag alltid sagt utomlands. Men det vill jag nog inte längre, haha. Trivs ganska så bra i Höör faktiskt :)

Vad vill du bli när du blir stor? Blir nog att jag utbildar mig till lärare. Har varit sugen på det flera år nu.
Är det okej att gråta? Wierd fråga, men ja?

När grät du senast? Minns jag inte :S

Vilken årstid tycker du bäst om? Alla årstider är mysiga. Men då man mår som bäst är nog sommaren.
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nope

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa min Audi TT, massa kläder, åka utomlands och spara?

Bär du glasögon eller linser? Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Hehe nej verkligen inte
Har du piercing? Ja
Har du tatuering? Jupp, bakom örat. Blir nog en till inom kort :)

Vill du gifta dig? Kanske det kanske.

Vill du ha barn? Njae, inte på några år.
Solar du ofta? Mja, bara det är varmt :)
Bra på att laga mat? Ja det tycker jag.

Gillar du att dansa?
Love it!

Hur vig är du? Vig som en katt ;)
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys!!!

Tror du på ett liv efter döden? Ja

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej

Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du? Melerade
Vilka hårfärger har du haft? Oj? Alla möjliga. Typ blont, svart, rött, mörk-lila, mörk-blått M.M
Är du beroende av något? Rökning

Senaste låten du hörde? Minns inte va den hette. Nån dålig Per spelade upp på mobilen ;)
Har du kysst någon under den senaste veckan? Nej
Vad var det senaste du sa? Säkert mumlat något till Dolly^^
Vem kramade du senast? Per
Saknar du någon nu? Ja, det gör jag.

Vem ringde dig senast? Pappa

Var du glad igår? Njaa, sådär kanske :)



Haha ganska så söt.


Kommentarer
Postat av: Nilsemään

hahah fan vilken bra fotograf jag är!

2011-04-20 @ 01:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback