o9:oo

2011-04-09 KLOCKAN 10:39:25


Det var då jag vaknade. Dolly har blivit riktigt jobbig! Hon börjar bli vårkåt, haha. Hon är nu 7 månader, så det är snart dags. Kostar 1 ooo spänn, gaah! Men måste göras. Jag hade ju såklart velat ha små kattungar, men då hade jag blivit besatt av alla och vägrat sälja dom, haha. Så, lika bra att kastrera hjärtat :)
Har även hunnit med att städa undan lite här. Ska bara dammsuga med. Men det gör vi sen, kanske ;)
Ska snart bege mig ut till Enevången en runda och flabba lite. Hoppas utemöblerna är ute så vi kan sitta ute och njuta av det förtjusande vädret vi har idag ;)

Hej sålänge



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej. Det vore skitkul om du ville vara med i dagens diskussion på min blogg. Nämligen, vad är lycka? det finns förstås inget rätt eller fel, utan det är vad du själv tror/tycker. Vad gör dig lycklig?



O så önskar jag dig ett stort lycka till! ♥

2011-04-09 @ 11:58:56
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback