Jävla piss!

2011-04-20 KLOCKAN 19:15:16


Ganska så exakt 1 år sen jag bytade ut mitt mobila, för det klöddade. Samma visa nu igen, tror jag. Bara la av innan, sen gick det inte att komma in på internet igen. Nu är jag hemma hos mamma & Kjell som har trådlöst, och det fungerar. Måste liksom va det mobila som fittar sig igen! Utbrott!

Blev finare väder framåt eftermiddagen idag. Har suttit ute på balkongen och njutit och chillat innan jag begav mig hit :) Var in om Preem och handla lite onyttiga fikabullar till oss ;) Först varma mackor och te! Möms!

Lär inte bli något inlägg förren imorgon. I.o.m att internet klöddar :)

Så haj haj!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kan vara lugn!. om du har Telia så har dt bara varit en störning i deras nät. haha jag som såklart fick ett sammanbrott;) ringde support och då va dt en störning. cornelias funkade heller inte:P men nu verkar dt ha ordnat upp sig

2011-04-20 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback