Home & Harmony

2011-04-13 KLOCKAN 16:01:24


Det tog jag som ironi.

Idag har jag hunnit med att tvätta all tvätt och haft Jennsan på besök. Satt först och snacka och drack kaffe innan vi bestämde oss för att sticka ner till Netto och handla. Efter Netto blev det en snabbis hem till Jennys föräldrar och därefter körde vi förbi en butik, som ligger på industrigatan här i Höör. Vi blev som besatta när vi kom in genom därren! En butik vi båda rekomenderar för er som gillar gammalt blandat med nytt. "Home & Harmony" alltså. Blir en runda dit när man fått lönen :) Ljusstakar och 2 st tavlor blir det då. Nästa gång igen blir det nog en lampa, eller 2 :)

Eftersom det är så trist väder ute, och jag njuter av min ledighet då jag gör preciiiiis som jag vill sätter jag på en film!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Cassie

På Industrigatan? Ah fan, dit måste jag!

2011-04-13 @ 19:08:44
URL: http://cassiesoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback