Helt mörbultad

2011-04-21 KLOCKAN 23:57:56


Känns liksom som det. Hela huvudet är helt uppsvullet, det kliar och är trött :) Solen har tagit hårt idag! Men jag ska ju egentligen inte klaga, på det imorgon igen ;)

Idag har jag hunnit med att träffa många hjärtan. Var först hos Halena innan idag där vi satt på balkongen och sola, snacka och bara chilla. Vid 15 stack jag ut till Enevången och hälsade på Johan och Nathalie, mer snack och mer kaffe. Helt underbart ute i skogen vid denna årstiden. Sen blev ju jag såklart hungrig. Stack hem, åt och tog det lugnt framför datorn innan jag och Halena begav oss upp mot CG för att handla lite. Fick dock inte det vi skulle ha mest av allt. Typiskt! Ska fjäska lite för en person imorgon som ska shoppa, och som säkert ställer upp och shoppar hem det till mig ;) Hem till mig, kort därefter joinar Lisa. Mer kaffe och mer snack, haha. Halena stack, och jag och Lisa stack hem till Kitty. Första gången jag är där. Riktigt fint! Lisa stannade inte så länge, men jag stannade kvar och rota i Kittys garderob :P Har ju inget härhemma som lockar som jag kan ha på mig på Lördag. Hittade några kläder som jag fick ta hem och testa i alla fall^^ Vid 22 stack jag och Kitty hem till mig och kolla BB, snackade en massa och åter igen tog det bara lugnt. Nu har Kitty stuckit, jag sitter i soffan, funderar på att gå in och slänga mig i sängen och kolla lite BB :)

Sov goett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback