Hela tjocka släkten

2011-04-24 KLOCKAN 18:58:42


Först och främst vill jag tacka bästaste ligan för igår! Hade riktigt ball. Ni är bäst ♥

Vaknade "tidigt" idag. Gick upp redan vid halv 10. Mådde sådär, lite huvudvärk och ögonen hängde ner till tårna, typ. Åt lite innan jag gjorde mig iordning och stack hem till mamma och Kjell där mormor, storebror och lillebror befann sig. Lite snack ute i trädgården innan vi gick in och åt. Så in i helvetes gott :) Riktig söndags-husmanskost, ha. Kalkon, kokt potatis, brunsås, morötter och gelé :) Efter maten tittade Per och Conny in som var ute och skajtade, haha. Sen blev det fika med påsktårta och kaffe^^ Mätt och belåten! Blev även en snabb runda ut till pappa med lillebror och snackade lite. Nu är jag hemma, har inte riktigt bestämt mig vad jag känner för att göra ikväll :)

Kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback