Hälften av helan

2011-04-26 KLOCKAN 00:18:49


Jodå. Min kväll avslutades med bästa! Kitty och Cornelia hämtade upp mig vid 21 för att köra ner och handla lite onyttigheter. Hemma hade jag laddat med kaffe och mys ;) Halena joinade också när hon slutade. Kollade BB, snackade och kollade lite på en film efter BB.

Nu ligger jag i sängen. Är såklart inte trött. Har åter igen kollat på en OnePiece, som var billigare än dom andra jag kollat på. Blir nog en sådan när jag har tillräckligt med pengar^^ Kan tänka mig att det är värt varendra krona. Har ju testat en innan och jag blev förälskad direkt!



Sluta aldrig hoppas

Sluta aldrig be

Sluta aldrig drömma

Under kan ju ske?

 

 

 

Sweet dreams :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback