Adjö farväl

2011-04-28 KLOCKAN 10:03:00


Gick bra på jobb igår. Tiden gick snabbt, fast det anade jag redan ;) När jag hade slutat 24 stack jag hem, gjorde vad jag brukar, la mig i sängen med datorn och satte på BB avsnittet från igår. Besatt.

Idag skulle jag upp 8. Men det gick inte så bra va. Med tanke på att jag ALLTID somnar vid halv 2-2 så kan jag ligga och sova till 10 så jag får mina 8 timmar. Gick hursomhelst upp halv 10 :P La i 2 tvättar, upp i lägenheten igen, kollar på nyheterna, dricker kaffe, snart ner och ta tvätten igen. Måste skynda mig för min söta mamma ska till Malmö idag till min söta mormor, och jag vill såklart med! Får se om jag hinner :)


Hade btw fin dröm inatt IGEN. Tyder detta på något? Som det brukar göra? We will see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback