VÄRK!

2010-09-21 KLOCKAN 12:54:58


Maaaj gaad vilken värk jag har. Vet inte var jag ska ta vägen just nu. En massa värme på min mage, tack! Detta påverkar också mitt humör en del, haha. Sorry sorry sorry. Var bara tvungen^^

Inte så mycket jobb denna veckan heller. tis-tors. Stortrivs på Preem. Men håller på att söka annat så jag i alla fall har 1 jobb till. Flyttar ju snart, och klarar mig verkligen inte ekonomiskt till vintern.
Men det är inte lätt, med jobb idag. Tar ju verkligen inte vilket som.

Ledig imorgon. Då ska jag ner på Kjells lager och slipa bord, ett köksbord som jag ska ha sen. Blir vitt sen :) Måste fixa 4 st stolar till. Loppis? Ja.

I helgen är jag också ledig. Ganska så festsugen, och givetvis blir det fest, haha. Fredag blir det lugnt. Och på lördag är det först bilträff här i Höör, ha :) Sen fest på kvällen. Vet inte var ännu. Men just nu är jag taggad på allt, utom krogrundan i Eslöv då förstås ;)

Huum ja. Har just nu ett litet problem. Men gud vad jag tycker om dig! Hoppas på att jag vet vad jag gör, och vad du gör. Bara jag blir lycklig, haha.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback