Tänker

2010-09-02 KLOCKAN 01:26:38
Massa tankar hit och dit.. Bl.a om vad min lillebror ligger och drömmer om just nu?! Ha.

Tänker även på morgondagen. Utgång i Malmö eller inte? Huum. Lite sådär beslutsångest hur jag ska göra. Men ut med tjejerna är aldrig fel. Tänker vidare....

Ikväll har jag umgåts med Emma och Corney. Sen deckade Corney, så jag och Emma satte på en film; "The Holiday". Mycket bra film :) Hmm ja, plus en MASSA skratt. Min danska låter ju nästan perfekt ;)

Har även varit ute hos Sandra en snabbis idag, som bjöd på kaffe och snack. Sen ut till gamla kära Enevången där Johan och Nathalite bjöd på mer kaffe. Känns som om att jag skippar kaffet imorgon?! Höhö. Blev en himla massa där. (Får ju inte glömma mina 2 koppar kaffe imorse). ^^

Så är det..

Nu säger jag Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback