Godmiddag!

2010-09-13 KLOCKAN 11:58:00


Funderar starkt på att sticka till Hörby och hälsa på min storebror idag. Blir allt för sällan. Och ändå har man så mycket tid över. Borde egentligen köra ner till Malmö med och hälsa på min mormor. Fick lite smått panik i torsdags för att jag aldrig hälsar på vissa. Så jag tog lillebror med mig och körde och hälsa på vår fina pappa. Kändes bra efteråt :)

Är så himla glad över allt jag fick i fredags. Fick bl.a presentkort på IKEA, brödrost, pengar, tröja, scarfs, presentkort på Laroth Stedt, sparbössa, rosévin, mackjärn, fint arm mm :) Så jäkla bra. Blev riktigt glad för allt. Det bästa var att alla mina fina vänner samlades här i fredags. Love you ♥


Nu har jag en tjatande Halena på msn som tvingar mig att komma dit, ha. Blir nog så :) Sen får jag se vart jag tar vägen ikväll. Hörby då kanske? :)

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback