Frågor!

2010-09-30 KLOCKAN 11:31:25


SENASTE
1. Kompisen du träffade-
Emmaöuu :P
2. Personen du pratade I telefon med-
Halena
3. Du fick SMS av- S
4. Du kramade-
S

IDAG
5. Kläder-
Slas just nu :)
6. Bättre än igår-
Huum. Igår längtade jag och idag händer det^^

IMORGON
7. Är det-
Fredag
8. Planer- Blir nog till att måla i lägenheten.
9. Något tråkigt som händer imorgon- Inget?

FAVORIT
10. Nummer-
Ingen aning. 6 kanske? Haha.
11. Färg- Svart & Pastell
12. Årstid- Sommar!
13. Saknar du någon?- I do.
14. Humör för tillfället?-
Ganska så bra faktiskt :) Men hur det blir under dagen vet jag inte nu^^

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?-
Satte på kaffe.
16. Vad åt du sist?- Knäckemackor.
17. Vad irriterar du dig på?- Ganska så mycket. Men oftast folk :P
18. Tror du på distansförållanden?- Njae, det tror jag inte.
19. Vem tänker du på just nu?- Först tänker jag på den, sen den och sen den... Ha :) Många personer och tankar i huvudet.
20. Tror du att personen tänker på dig med?- Ja :)
21. Vart reste du sist?- Oj. Utomlands.. Gran Canaria 2006 med Lisa^^
22. Vad gjorde du igår kväll?- Jobbade :D
23. Liknar du din mamma eller pappa?- Hör oftast att jag är lik båda. Men jag tror att det lutar mer åt mamma när det gäller utseende och humör. Sen är jag ganska så lik pappa när det gäller humor och så :P
24. Ler du ofta?- Ja, det gör jag.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?- Huum. Fattade inte den frågan, ha.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?- För det gör jag.
27. I vems säng sov du i igår natt?- Min ;)
28. Vilken färg har din tröja?- Grå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?-
Jepp
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?- Yes
31. Gråter du när du skadar dig?- Njae, det tror jag inte. Blir mest förbannad.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?-
Oftast :)
33. Vad gör dig glad?- Mina vänner gör mig alltid glad. Dom där skrattanfallen jag fick 4-5 ggr om året innan får jag minst en gång om dagen nu :D
34. Önskar du att du var lyckligare?- Ja. Vissa saker kan bli bättre.
35. Är lycka överskattat?- Njae.
36. Kan musik göra dig glad?- Ohja :)

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?-
Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?- Ja?
39. Har du en flick/pojkvän?- Nix
40. Är du nöjd med det?- Nja. Skönt att va singel, men ändå inte :P
41. Är du kär?- Denna frågan fastnade jag på. Jag vet faktiskt inte?! Jag var det, men är jag det? :)

HAT
42. Vem hatar du verkligen?-
Säger jag icke :) Mer än en person iaf^^
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?- Ja, när jag va yngre så var jag ganska så bra på det, haha.
44. Är du en mobbare?- Högstadiet blev jag kallad till mobbnings... nånting? Haha. Nu? Hmm mobba vetifan.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?- Haha JA!
46. Har du blivit sviken någon gång?- Japp

JOBBET
47. Gillar du ditt jobb?-
I do :)
48. Favoritsyssla?- Huum. Ingen aning, heh.
49. Värsta sysslan?- Städa toan kanske? :P
50. Trivs du bra med dina arbetskollegor?-
Mycket bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback