Shoppa loss på Nova!

2010-10-06 KLOCKAN 23:37:12


YES! Imorgon tar jag och Halena oss till Nova Lund för lite shopping :) Blir svårt att hålla i pengarna, men jag måste. Så det där med shoppa loss ljög jag bara ;) Det jag behöver är en antenn, så min boxer går att använda i min nya lägenhet. Sen hade Emma nån typ av lång t-shirt, eller hur jag ska förklara det, som jag vill ha! Köpt på JC, och hoppas på att den finns kvar.

Ska väl försöka sova snart, om jag kan. Var ändå uppe i tid idag. Men har ändå svårt för att somna -_-


Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hihi undrar om det e samma t.shirt som jag har, svart/vit långrandig?



Håll i pengarna Lollan ;)

Puss

2010-10-07 @ 08:34:30
URL: http://metrobloggen.se/yttik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback